off: router és dd-wrt
Norbert Vastagh
2009-09-16 20:49:28 UTC
Sziasztok!

Elnézést, hogy nem ide vágó teljesen a kérdés, de elakadtam, és csak
bennetek bízok ;-)

Időnként kell nekünk olyan kis router, ami tud VPN-t (mármint tud
szerver lenni). Linksys WRT54GL + DD-WRT szokott lenni a megoldás, de
próbáltunk valami olyan olcsó routert keresni, aminek nem 10Mbit-es a
WAN portja... Mert manapság már gyakran kevés a WRT54GL ebből a
szempontból :-((

Egy szaki javasolta a D-Link DIR-300 routert, ami megy DD-WRT-vel, és
azt mondta, tud VPN-t is (ugye ez az elsődleges szempont) Be is
rendeltem párat (anélkül persze, hogy utánajártam volna), de egyre
inkább úgy tűnik, hogy nincs hozzá VPN-t tudó firmware :-o

Én bénázok valamit, vagy tényleg nincs ilyen? Ismeri valaki ezt a a
kütyüt? Lehet valahogy VPN szervert fabrikálni belőle?

Üdv:
--
Vastagh Norbert