Videó megfigyelő rendszer
szistvan
2010-02-24 16:22:51 UTC
Hi!

Lészen egy 3-4 éves videó megfigyelő rendszer, 25db kamerával. BNC-n
továbbítja a képet egy beágyazott win2000 masina felé, ami kezd kilenni.
Fel kellene mérnem, hogy mire lehet(ne) kiváltani, ha a kamerák
maradnának.
Természetesen egyből linuxra váltanék, de nem sok tapasztalatom van vele.
Esetleg tud valaki ajánlani használható rendszert/kártyát?

Amit kinéztem eddig (ill. ajánlották kipróbálásra): FUHO-LEX-8200-16

http://www.fuho.com.tw/PRODUCT/DVR/card/EN-LEX-8200-16-1.htm

Esetleg van valakinek ezzel, vagy hasonlóval tapasztalata?

Aki ilyen bizniszben utazik, attól esetleg még ajánlatot is kérnék, nem
feltétlen szeretném én megoldani a problémát.

Előre is köszönöm a segítséget!
linux-hw maillist - linux-***@mlf.linux.rulez.org
http:
Krisztian VASAS
2010-02-24 17:39:53 UTC
Post by szistvan
[...]
Hali!

Bocs, hogy off-list kuldok, de linux-hw listara nemtom fel vagyok-e
iratkozva. Nemreg csinaltunk mi is cegnel video-figyelo rendszert,
nalunk egy linux-alapu osregi rendszer lett levaltva. Gondolkodtunk,
hogy kartyahoz vegyunk bivalyeros gepet/gepeket, vagy oldjuk meg vmi
egyeb hardveres megoldassal, mi a Tangra DVR megoldasa mellett
dontottunk, neked szerintem egy ilyesmi megfelel:
http://www.alphasonic.hu/product_info.php?cPath=6_33&products_id=3690

Nem egetveroen draga (sot, szamitasaink szerint olcsobb is volt, mint az
ugyanezt tudo gep + konfiguralasi munkaora).

Remelem segitettem

IroNiQ
--
Member of Frugalware Developer Team