kicsit off: AMD Opteron upgrade utani penz visszaterites
Miloska
2009-07-13 08:45:44 UTC
Sziasztok,

AMD-ek mikor kijottek a 3. generacios opteronnal azt mondtak, hogy par
tiz-szaz dollart visszaadnak a CPUk arabol annak aki frissiti regebbi
rendszereit.

A bejelentest tobb helyen megtalaltam, de azt, hogy hol is lehet a
penzert jelentkezni nem.

Van valakinek tapasztalata ezzel?

Koszonom,

Miklos
Miloska
2009-07-13 08:48:06 UTC
Post by Miloska
Van valakinek tapasztalata ezzel?
Ahogy elkuldtem ezt a levelet jott valasz az AMD-tol a par hete
kuldott levelemre.

To use the AMD Opteron Processor Upgrade Program, the minimum quantity
of processor, that you want upgrade, are 100. If you want to join to
the Upgrade Program, please, contact us again and we can escalate your
request to our AMD Opteron Upgrade Program team.

Bocsanat a 'blogolasert'.

Udv